HTML

csiperke blogja

Színesfém gyűjtögető, énekes. Vállalok fellépéseket különböző rendezvényeken, nagy nézőszámú közönség előtt. Célom a szórakoztatás és gyönyörködtetés.

Regényem

Friss topikok

  • 1jóakaró: szerintem ígyis-úgyis ronda vagy!!! olyan selymes az arcod, mint a budipapír, de téged fejbevágtak... (2008.03.21. 11:47) Vörös démon
  • Katamonyi: Én is letöltöttem, de -19életnél már kezdek kicsit ideges lenni!:PD:D:D itt mindnt be kell tanulni... (2008.02.18. 17:38) Syobon Action
  • Katamonyi: Hát ez marha jó!!!:D:D:D Egy ilyet itt is megnéznék!:D:D (2008.02.02. 18:42) Bomba, riadt szülőkkel
  • Biga: Jó pasi volt. "Még a halálban is légy győzedelmes!" (2008.01.26. 14:48) Heath emlékére
  • *Szandra*: Igen, hisz az embert szeret dolgokat, csak valaki épp a TV-be van belebolondulva, valaki pasikba, ... (2008.01.26. 10:28) Csak olvasd el...

Csak olvasd el...

2008.01.25. 20:31 csiperke

Elegem van belőletek! Ha még egyszer valaki - bárki - megjegyzést tesz a House rajongásomra...ismertek, nem fogok semmit csinálni.... De mostmár legalább tudjátok, hogy lesz véleményem, még ha szemetekbe sem mondom. Nem kell szóvá tenni, tudom magam is hogy fanatikus vagyok. És? Rühellem a hülye viccelődéseiteket, a rohadt példamondatokat németből, a szarhauszos hozzászólásokat. EGYSZER vicces volt, többször nem akarom hallani! Tiszteljetek annyira, hogy elfogadjátok, mert én sem teszek bántó megjegyzéseket arra amit ti szerettek. Fontos nekem a sorozat egy felől, mert hatást gyakorol rám, meg mert szeretem a színészt, más felől pedig szeretek honlapot készíteni, amit komolyan is gondolok és sokat foglalkozok vele. Miért kell viccet csinálni ebből? Egy pillanatra akár megfordult a fejetekben, hogy esetleg rosszul esik? Annak nyílván feltűnt, aki látott miatta sírni, például apukám. De hogy ezután sem veszi figyelembe...Régen még csak a számítógép volt mindenre ok. Arra, hogy nem eszek, hogy nem tanulok, hogy nem foglalkozom a családdal. Ma már más időket élünk. Mostantól House az indok... hát persze, mert ilyen egyszerű........

7 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://csiperke.blog.hu/api/trackback/id/tr95311654

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ccna training london 2019.01.16. 05:57:03

Gnóm Argentinában - Paranormális Jelenségek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóra 2008.01.25. 20:52:46

Csenge, ki bántott? Anyáék? Barátaid?
Nehogy már ilyenen felidegesítsd magad! Szerintem nagyon tuti honlapot csinálsz, én nagyon birom, hogy ilyen ügyes vagy. Én meg hímzek csak folyton :S Na és. Engem is cikiznek, hogy na már megint bökök?! Igen, és?! Naná, mert ezt szeretem csinálni ;) :-D Akinek nem tetszik, az ne nézze ;)

csiperke 2008.01.25. 20:59:05

Folyamatosan ezzel bántanak és most valami elpattant...Nem volt jó napom...Egy felem kitörölné, mielőtt apu értesítést kap a bejegyzésről..másik meg szeretné ha megtudná.....

Amara 2008.01.25. 21:10:03

szia Csipi! most kezdtem olvasni a blogodat. Ezzel kapcsolatban nekem is van tapasztalatok, van egy amerikai tanárunk a suliban és egy játékot játszottunk, az volt a kérdés hogy ki a kedvenc színészünk vagy színésznőnk, leírtam volna Hugh-t de tudtam hogy annak nem lett volna jó vége... ezért oda írtam egy hülyeséget, de nem is ez a lényeg, nálunk sokan nézik a house de nem rajonganak érte és aki nem olyan mint ők azokat nem szeretik, és ezért senki sem tud róla hogy én rajongok house-ért... :( és csak itt tudom, a számítógép előtt kiélni magam, ezzel meg az a baj hogy túl sokat ülök itt és folyton megy a kiabálás anyukáméktól hogy menjek el a gép elől.... :'(

*Szandra* 2008.01.25. 21:35:10

Szia!
Látom nem nyugszanak a barátaid meg az osztályod...Talán tényleg az lenne a legjobb ha nem húzod fel magad, tudom hogy nagyon szar lehet, de ha nem foglalkozol vele talán könnyebb kicsit. Ilyen emberek mindenhol vannak, és sztem sok fanatikus, akármiért is rajong találkozik velük, én is találkoztam csak más témában. Engem már nem érdekel, megtanultam, hogy nem emlegetem az ilyen dolgokat olyanok előtt akiknek nem fontos mert az lesz belőle, hogy egy piszkálódási alapot adok. Csak hát más ha a család is csinálja, és ez is mindig így van, a szülőknek is mindig könnyebb valami másra kenni (Amibe a gyerek menekül) a gondokat, minthogy magába nézzen, és elgondolkodjon, hogy talán valami nem jó mégsem...

Tibi · http://szuletett-felesegek.hu 2008.01.25. 22:37:10

Szia Csiperke!

Teljes mértékben átérzem a problémádat. Engem is állandóan bántanak, mert sok oldalam van, szivatnak, cikiznek hogy minek olyan sok, és nagyon rosszul esik.

De én igyekszem nem foglalkozni velük, a bántásokat nem felvenni. Persze, ez nehéz, meg szinte "Mission Impossible" de meg kell csinálni, különben nem fogod élvezni az egészet, és ez a legfontosabb!

Szóval tojj le mindenkit, ha kell még apukádat is. Az a fontos amit TE annak tartasz, nem az amit másik!

csiperke 2008.01.26. 07:16:24

Köszönöm mindhármótoknak, sok igazságot írtatok...bárcsak mindenki így alkalmazkodna a másikhoz...Tudom, hogy nem véletlen apum belekötése dolgokba... csak nem jó folyton azt hallgatni, hogy a rajongás az oka mindennek...mindenki függő valamilyen téren...:)

*Szandra* 2008.01.26. 10:28:36

Igen, hisz az embert szeret dolgokat, csak valaki épp a TV-be van belebolondulva, valaki pasikba, valaki művészlélek és rajzol, esetleg animéket bámul, és lehetne sorolni. Sok felnőtt, munka után hazajön és bevágódik a tv elé, onnan meg felállítani sokszor lehetetlen vállalkozás... Ezt persze ők nem veszik észre, csak azt ha a gyerek a számítógép elé kényszerül, és a szülőnek a tv nézés közbe feltűnik, hogy már napok óta nem látta a gyereket mivel a gyerek a gép előtt az egyik szobába a szülő a tv előtt a másik szobába... Szal igazából ha mélyebre kutakodnánk minden emberben találsz valamit amit szeret, és amiért rajong, ezt hívják hobbinak...
süti beállítások módosítása