HTML

csiperke blogja

Színesfém gyűjtögető, énekes. Vállalok fellépéseket különböző rendezvényeken, nagy nézőszámú közönség előtt. Célom a szórakoztatás és gyönyörködtetés.

Regényem

Friss topikok

  • 1jóakaró: szerintem ígyis-úgyis ronda vagy!!! olyan selymes az arcod, mint a budipapír, de téged fejbevágtak... (2008.03.21. 11:47) Vörös démon
  • Katamonyi: Én is letöltöttem, de -19életnél már kezdek kicsit ideges lenni!:PD:D:D itt mindnt be kell tanulni... (2008.02.18. 17:38) Syobon Action
  • Katamonyi: Hát ez marha jó!!!:D:D:D Egy ilyet itt is megnéznék!:D:D (2008.02.02. 18:42) Bomba, riadt szülőkkel
  • Biga: Jó pasi volt. "Még a halálban is légy győzedelmes!" (2008.01.26. 14:48) Heath emlékére
  • *Szandra*: Igen, hisz az embert szeret dolgokat, csak valaki épp a TV-be van belebolondulva, valaki pasikba, ... (2008.01.26. 10:28) Csak olvasd el...

Vörös démon

2008.01.26. 09:00 csiperke

Hááá, tegnap voltam fodrásznál, délelőtt meg anyu befestette vörösre a hajam. Voltak persze gondok, mint például hogy véletlen tudomásomra jutott: ha szemembe megy megvakulok. Vagyis hát nem konkrétan így írták rá...:D Csak ne kerüljön szembe. De gondolom ez ugyanazt jelenti. Egyébként volt fekete festék is, (erre is rá volt írva) de anyu azt nem hagyta. Azt mondta túl fehér az arcom...Szerintem csak magának akarta... >:(( És akkor művészképek:

Nagy az orrom, de nem lyan nagy mint Ildié

Ja és persze egy kis photoshopos trükközésnek köszönhetően megijesztettem pár embert. Mután kész volt a festés, hagymafrizurámat lefotóztam, majd tüskéket tettem rá. Kicsit nagyobb kontrasztott vittem bele, és voálá: a vörös démon legjobb barátja, egy élő halott! KATT (Nem, tényleg én vagyok a képen!)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csiperke.blog.hu/api/trackback/id/tr67312019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Biga 2008.01.26. 14:42:13

Hááá!!!! Az a kép marha jó!!! XD Tényleg nem lehet felismerni!!!! :D

Sid 2008.01.27. 11:41:58

Nagyon jók a képek :) De az a tüsis kép... nagyon megijesztetél vele Kicsim :) ♥♥ Szeretlek nagyon! ♥♥

1jóakaró 2008.03.21. 11:47:38

szerintem ígyis-úgyis ronda vagy!!! olyan selymes az arcod, mint a budipapír, de téged fejbevágtak péklapáttal vagy mi van? Ezt a vörös démonos dolgot melyik pizsamádban álmottad? Bújjál mán a föld alá vagy húzzál zsákot a fejedre. (nekem az is megfelel ha levágod!!!)
süti beállítások módosítása