HTML

csiperke blogja

Színesfém gyűjtögető, énekes. Vállalok fellépéseket különböző rendezvényeken, nagy nézőszámú közönség előtt. Célom a szórakoztatás és gyönyörködtetés.

Regényem

Friss topikok

  • 1jóakaró: szerintem ígyis-úgyis ronda vagy!!! olyan selymes az arcod, mint a budipapír, de téged fejbevágtak... (2008.03.21. 11:47) Vörös démon
  • Katamonyi: Én is letöltöttem, de -19életnél már kezdek kicsit ideges lenni!:PD:D:D itt mindnt be kell tanulni... (2008.02.18. 17:38) Syobon Action
  • Katamonyi: Hát ez marha jó!!!:D:D:D Egy ilyet itt is megnéznék!:D:D (2008.02.02. 18:42) Bomba, riadt szülőkkel
  • Biga: Jó pasi volt. "Még a halálban is légy győzedelmes!" (2008.01.26. 14:48) Heath emlékére
  • *Szandra*: Igen, hisz az embert szeret dolgokat, csak valaki épp a TV-be van belebolondulva, valaki pasikba, ... (2008.01.26. 10:28) Csak olvasd el...

Dóra után

2008.03.01. 08:16 csiperke

Helló! A következő játékról olvastam Dóra blogján, melyet most én is kitöltök (: A feladat annyi, hogy a Google képkeresőjébe be kell pakolni a lenti kérdésekre adott válaszomat, majd az első oldalon található képekből egyet kiválasztani és belinkelni. Próbáltam a magyar képkeresőn, de ott az első oldalon a '17'-re pucér nők mutatkoztak meg :D

1. A következő szülinapomon ennyi idős leszek
2. Egy hely, ahova szívesen elutaznék
3. Egyik kedvenc helyem
4. Kedvenc tárgyam
5. Kedvenc ételem
6. Kedvenc állatom
7. Kedvenc színem
8. Egy régi állatom neve
9. Ahol élek
10. Első tanárom neve
11. Középső nevem (Flórát pötyögtem be)
12. Rossz szokásom
13. Kedvenc virágom
14. Kedvenc nyaralásom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiperke.blog.hu/api/trackback/id/tr51360337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása